Kireçlenme Ne İyi Gelir

Kireçlenme, kemiklerin ucunda yer yer kıkırdak dokunun giderek aşınması ve yıpranması ile ortaya çıhun bir rahatsızlıktır. Giderek kötü ezgiatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem içinde birikmeye çıbanlayabilir. Bu hava vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıkadınr. 40 yaşın üstündeki bireylerde daha lüks görülür. Hassaten okkalı yük haiz olmak kabil şiddetli fiziksel hareketlerde mevcut insanlarda, daha lüks rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem emrazının da taban nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kalça, üzeri, bel ve çıbaninç eklemleri etkilenir. Evetşın artması, obezite, eklemlerin aşırı tasarrufı ve genetik yatkınlıklar riski fazlalıkrır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Tagaddi Önerileri Gani bereketli su tüketin. Akarsu, eklemlere destek sağlar. Bu yüzden her gün en az 8 boduç su midemek icap ettiğini ihmal etmeyin. Suyun haricinde süt, kefir, ayran kabil faziletli kalsiyumlu besinler bile, kemik sağlığına katkı sağlar. Sebzevat ve yemiş tüketin. Kemik sağlığı midein, vitamin ve minerallerin stabil bir şekilde alınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral değeri faziletli olan göverti ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Evetğlı kırmızı ten tüketimini azaltın. Kırmızı ten tüketimi, hayvani proteinlerin lüks alımı sonucunda idrarla beraberinde kalsiyum atımını fazlalıkrır. Kemik sağlığını müdafaa etmek midein kırmızı ten tüketimini azaltın. Bunun yerine fasulye, mercimek, bezelye kabil protein bakımından verimli bakliyatları beslenmenize ekleyin. Evetğlı balık tüketimini fazlalıkrın. Omega 3 bakımından verimli olan yağlı balıklar, eklem emrazına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos kabil balık türlerinin tüketimi, kemik sağlığını pozitif yönde etkiler. Yeşil çay midein. Yeşil çay, eklem kireçlenmesinde pozitif etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere mevla olduğu midein, kemiklere destek evet. Hassaten kireçlenmeden meydana gelen balkılara ve şkârkinliğe bile yerinde hasılat. Kalça kireçlenmesini azaltmak midein yemeniz gerekenler; Yapılan meyanştırmalara için yemiş ve göverti bakımından verimli beslenmek, kalça kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin etkili deşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve zerrinmsak kabil sebzeler kalça kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.