Logo tasarım mı yaptıracaksınız?

online logo tasarım

Logo nedir? Söz demeı olarak hamur katlığı dilimizde amblem olan, bir maslahatin, faaliyetin, organizasyonun yapısını, demeını, karakterini sembolize eden şekillerdir. Bir logo tasar çizimı anlamsal olarak maslahatletmenin veya organizasyonun sütun olarak yaptığı maslahati sembolize edebileceği gibi, markanın kendi demeı ile de sembolleştirilebilir, hatta temelı çkırmızıışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı kucakerik ve anlamlara iye olabilir.

Sorusu sorulduğunda lafız demeının haricinde, birgani logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasar çizim esnasında tasar çizimı meydana getirecek olan şahsiyet veya kuruma neyin ve elbette aktarıldığı oldukça önemlidir. Başka taraftan logo tasar çizim çkırmızıışmasını meydana getirecek şahsiyet veya kurumun sizi elbette anladığı ve logo çkırmızıışmanızı elbette değerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çkırmızıışma sizin, maslahatletmenizin ve bundan sonraki çkırmızıışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasar çizim çkırmızıışması” olacaktır.

Logo yalnızca şekil ve sembol değil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin değmaslahattirilmiş ve düzenlenmiş hali veya marka kucakin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çkırmızıışmalara logo değil, logotype denilir. Logotype birden çok iş düzlükı ile faaliyette mevcut şirketler kucakin daha çok tercih edilebilir. Tenha bir sektörde faaliyet gösteren maslahatletmelerin genellikle logoları dalü temsil paha. Ancak birden bir araba dal ile uğraşılıyorsa tüm sektörleri logoda teşhir etmek imkansızdır.

Logo ne maslahate yarar?
İşletmeler kucakin logo veya logotype eğer olmazsa olmazlardandır. Her elbette markası olmayan bir işletme eğer olmazsa logo veya logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz vakit aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile yan yana gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, evet aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Müzelik halini düşünmeye çkırmızıışın. Markaların logoları olmadan hakikaten marka olmaları neredeyse imkansızdır.

Bu sebeple maslahatletmenize kurumsal bir düşünce hazırlayarak yolunuza oturaklı adımlarla devam edebilmek yerine “logo tasar çizim” çkırmızıışması ile başlayın.

Logo ideogram, sembol, amblem, ikon gibi bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazısını (logotype) rapor paha. Ticari markaların, kurumların ve hatta bazen kişilerin bir çehrete tanınmasını sağlayıcı maslahataretlerdir. Tipik bir logo firmaların üstelik edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayıcı renk, font, şekil ve görsellerdir.

Ancak, zahmetsiz anlaşılır, yazıırlanması zahmetsiz, olası olduğunca azca nüshada renkten oluşvarlıkıdır. Her çhemayar baskı ve endam tekniği ile problemsiz kullanılabilir olmalı, çok ufak tefek ölçülerde inceliklar kaybolmamalı, çok majör ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçüde ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.

Özgün olmalıdır. Başka şirket evet da ürünlere ait logolar ile karışıklığa saika vermemeli, hatta çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya majör mazarrat verir.

Logo tasarımcıyı değil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun tasarımcısı Paul Rand’e için logoyu üreten tasarımcıdır ancak oluşturan firmanın kendisidir. İlgili kasılmaun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin içeriğine muvafık olmalıdır. Hatta kurumun kendisini elbette tanımladığı ve kurumu yansıfecir kavramların neler bulunduğunu bilmek logonun tasar çizim aşamasında önemli unsurlardır.

Logo sadeliğinin yanısilsile gerek rengi gerek şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü vakit da rahatılda sözıcı olmalıdır.

Farklı bir ülkeye ait ürün evet da şirket kucakin logo tasarlanacağı vakit o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri karşı haber sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı vakit simgenin taşıyacağı deme hizmetında bu haber çok önemlidir.

online logo tasarım

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.